woensdag 9 februari 2011

Uitslag Give-Away!

Zijn jullie nieuwschierig wie de give-away heeft gewonnen? Nog heel even geduld hoor, ik wil jullie eerst nog iets anders laten zien!
Jullie weten wel dat ik een verpleegkundige ben toch? Nou mijn mams maakte iets heel liefs en toepasselijks voor me.

Schattig toch?! :D Ik weet nog niet
precies wat ik ermee ga doen. Denk dat ik er een
sleutelhanger van ga maken. Ik vind hem zo leuk!!


En dan nu de uitslag van de give-away. De winnares is:



Gefeliciteerd!!!! Mariska, zou jij je adres naar me toe willen sturen? Dan komt het pakketje zo snel mogelijk naar je toe. Je mag mailen op: maaikeduyndam88@hotmail.com

Groetjes!!

9 opmerkingen:

  1. nou proficiat hoor en wat een leuk verpleegstertje zeg, vind het zo vreselijk knap dat gehaak van iedereen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha ja ik ook Desiree! Ik kan ook helemaal niet haken. Heb voorlopig ook even genoeg hobby's :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. eerst felli mariska
    en oooooo wat een groot cadeau dat je die zuster heb laten zien
    heb dus nu eff mn verjaardagscadeau al binnen egg tof van je
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd! En wat leuk!! Ik ben ook niet zo goed in 'poppetjes' hoor! Ze is echt super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Meidenmama gefeliciteerd! Dat wordt wachten voor de brievenbus!

    En Maaike, jij ook gefeliciteerd met je verjaardag! Als ik het goed begrepen heb, mag jij vandaag je kaarsjes uitblazen, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nee ik was 1 februari jarig Ieke :D
    Dank jullie wel!!
    Mariska, dank je voor je adres! het komt zo snel mogelijk naar je toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hallo Maaike,
    wat heb je een leuk verpleegstertje gekregen van mams, ik ben volger van je geworden..
    leuke dingen maak je.
    groetjes
    arina de ruijter
    mams van Michiel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb je een award gegeven, omdat ik altijd zo blij wordt van jouw berichtjes!! ;-) liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke blog heb je Maaike! Je maakt erg leuke dingen!
    En gefeliciteerd met je award ;-)!
    Groetjes Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen