zaterdag 19 februari 2011

Award

Ik kreeg een Award, van Nancy! Ze zei omdat ze altijd zo blij wordt van mijn berichtjes. Lief!! Dank je wel meis! Dit zijn de spelregels:
 
Je maakt een verwijzing naar de blog van de persoon die je deze award heeft gegeven. Bedank ze op hun blog voor deze award (da's wel zo aardig!).

Als je de award aanneemt en door wilt geven, maak je een bericht met de afbeelding van 'Liebster blog' en neem je ook de instructies (die je nu leest dus) over.

Geef vervolgens de award door aan 3 tot 5 van je favoriete blogs en maak in je bericht een koppeling naar deze blogs (makkie!).

Schrijf een berichtje op de uitgekozen blogs om te vertellen dat zij een award hebben ontvangen van jou.

Het is de bedoeling, dat vooral beginnende bloggers en bloggers die nog niet zo erg bekend zijn met deze blog in 't zonnetje worden gezet en hun verdiende aandacht krijgen. Blogs met tig volgers hebben ze niet nodig.
 
Ik kijk altijd heel graag op de volgende blogjes, daarom nomineer ik deze:
 
Omdat ze altijd van die vrolijke berichtjes heeft en een leuk webshopje!
 
Omdat ze hele orginele dingen maakt en zo lekker zichzelf is
 
Omdat ik haar een heerlijk mens vind (ook al ken ik haar alleen maar van bloggen)
 
 

1 opmerking:

  1. Wooow ik voel me super vereerd!! Heel erg bedankt voor de award! Echt een hele verassing voor mij!
    Liefs, Juliette

    BeantwoordenVerwijderen