zondag 20 februari 2011

Etiketstickers en Tas

Een poosje terug kocht ik bij de action etiketstickers. Voornamelijk om eetwaren te kunnen stickeren wanneer ze de diepvries in gaan. Maar ik vond dat ik daar ook wel meer mee kon doen! Dus stempelde ik de etiketten met stempels van Eline's Huis en stempels uit mijn eigen voorraad.
De stickers kunnen overal op, op een doosje, enveloppen pakjes etc. etc. etc.
Ik gebruik eigenlijk altijd bruine of grijze stempelinkt. Dat vind ik een wat zachtere en natuurlijke uitstraling hebben dan zwarte inkt.

Het idee voor de knijpertjes komt uit het Eline's Huis boek. 

15 februari was mijn Mams jarig. Voor haar maakte ik een leuk pakketje. Een tas, notitieboekje en toilettasje in dezelfde stijl. Zo heeft ze een mooie set. We deden er nog wat knutselspulletjes bij en klaar!


Wat vinden jullie ervan? En van de foto's? Ik ben aan het oefenen met een spiegelreflex camera, vind het vooral nog erg lastig!

10 opmerkingen:

  1. mooi! erg mooi! en een heel goed idee van die stickers..
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee om etiketten te bestempelen! En de foto's zien er mooi uit hoor. Niet dat ik er verstand van heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo mooi! die stempels van Elines huis ga ik toch ook eens moeten zoeken hoor, ik zie er zoveel leuke dingen mee verschijnen....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wow, wat een leuk setje voor je moeder! Is ze vast heel blij mee! En wat een slim idee om je etiketten te bestempelen! Ik heb net de stempels binnen van eline's huis :) Vlekt het niet?
    Liefs Juliette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik moet eigenlijk lachen, iedereen die een beetje creatief is hier op het net, doet altijd iets anders met de standaard spulletjes, net als jij iets geweldigs maakt van een paar 'stomme' etiketjes hihi echt gaaf joh!

    En dat set voor je moeder, nou daar moet ze wel blij mee zijn, echt mooi joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het was echt een verrassing en het is mooi geworden egg tof jullie zouden het in het eggie moeten zien echt heel lief dankje mam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk en wat een leuk idee! Ik heb van die roze vintage inkt, is ook zo leuk!! Je set voor je moeder is prachtig, net zoals je foto's!!! Goed joh!!! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. via, via kom ik op jou blog, ik ben nu volger van jou...
    Maar wat een geweldige ideeën heb je, echt gaaf.
    Claudia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hartstikke mooi! Leuk idee van die stickers. Bedankt voor het delen.Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leuke tas en assecoires!!! Nou die wil ik ook wel cadeau krijgen!!!

    BeantwoordenVerwijderen