dinsdag 6 december 2011

Kerstboompjes

Ik ben altijd weer blij als het online scrapbookmagazine van het scrapforum weer uit komt. Ik ben geen lid van dat forum, maar lees het magazine altijd met veel plezier. Er staan zulke leuke dingen in! In het december nummer van 2010 heeft Boukje mini kerstboompjes gemaakt. Ik vond deze zo leuk, dat ik laatst besloot om ze ook te maken.

Ze zijn heel makkelijk om te maken. Met een paar kleine lapjes stof, groen vilt, knopspelden, wat tallandsia, lint, stukjes touw, een waxinelichtje en een cocktailvorkje ben je er al.




Ik ben mijn buffetkast in winterse sferen aan het brengen, dus deze kerstboompjes passen er mooi in!

6 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze leuk zeg!!
    Heb je een link voor me van het online magazine?
    Groetjes Anita (priegeltje)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat zijn ze leuk!!! Echt superschattig!! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. superleuk en schattig Maaike. Klein maar fijn - deco, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hé wat leuk om deze boompjes tegen te komen! Mooi gemaakt!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Maaike, jij ook alle goeds, veel geluk, liefde, gezondheid en natuurlijk veel creativiteit voor 2012 in jullie nieuwe huis!!
    Leuk zijn ze hè?! Had het nog nooit gedaan, zo iets! Hoop dat je fijne dagen gehad hebt!
    veel liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen