vrijdag 18 november 2011

Receptenboek

Ook al zo'n project wat jaaaren in de kast heeft gelegen is dit receptenboek. Op de kreadoe (twee jaar geleden volgens mij) zag ik een pakketje liggen van Theresa Collins en nam hem mee. Laatst heb ik hem eindelijk af gemaakt.

Dit is de voorkant van het boekje

Een tussenblad

Nog een tussenblad

En nog een tussenblad!


En op deze pagina's schrijf ik alleen de lekkerste recepten.
Het boek staat in de keuken, op een boekensteun van Riviera Maison. Staat mooi!

4 opmerkingen:

  1. Hij is mooi!!! Ben wel benieuwd wat je nog meer tegenkomt wat je nog nooit gebruikt hebt ;-) Wel leuk zo, niets kopen en toch mooie dingen maken :)! Fijn weekend!! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waar zijn je boompjes nou? ;-) Haha! Alles goed hier.. nou ja.. zaterdag weer eens een blaasontsteking.. arhg!!! ;-) Gingen zondag ook naar mijn schoonouders (1,5 uur in de auto!!) niet zo'n pretje, maar ja, maar weer aan de ab en hopelijk gauw over!! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen