dinsdag 9 augustus 2011

Verbouwing en verhuiskaart

Inmiddels 'wonen' we al weer ruim een maand in ons nieuwe huis. En wat hebben we het druk gehad!!! Van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat zijn we aan het klussen geweest. Tussendoor moest er ook nog gewerkt worden, verjaardagen gevierd en 'geleefd' worden. De nodige tegenslagen hebben we gehad. Gelukkig gaat het nu de goede kant op!

Inmiddels begint het steeds meer 'ons' huis te worden. Ik ben er nu al trots op! De muren zijn geverfd, de deuren zien er weer spik en span uit (met nieuw beslag!), het laminaat ligt erin en de sierplinten op het plafond zijn geplakt (wat overigens niet zo makkelijk is als het lijkt ;-) ). De keuken schiet overigens nog helemaal niet op. Dit dankzij de keuken-meneren die ons de verkeerde kast hebben geleverd. Hopelijk gaat dat over niet al te lange tijd goedkomen.

Nu komt het leukste nog: de zoektocht naar meubels en accessoires! Daar hebben we bewust mee gewacht om te kijken wat het mooiste in ons huis gaat passen.

Ik heb nog geen foto's van hoe ons huis nu is, maar ik kan jullie wel ons verhuiskaartje laten zien. Deze is ontworpen door La Flotte. Ik heb er zulke leuke reacties op gehad!

Ik heb ons adres en de telefoonnummers even zwart gemaakt ;-) 

1 opmerking:

  1. Dank je wel voor je lieve berichtje!!! Wat is je kaart leuk zeg!!! Ik hoop gauw foto's te kunnen zien hoor! Veel woonplezier alvast ;-)
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen