donderdag 6 januari 2011

Verjaardagsswap en notitieboek-hoes

Voor iedereen natuurlijk nog de beste wensen voor het nieuwe jaar! Met veel geluk, gezondheid en liefde en dat alle dromen en wensen maar uit mogen komen :) Laat het een goed jaar worden!!

Op het Crafty Swap Forum doe ik mee met de verjaardagsswap. Dat is echt zo'n leuke swap!! Met een groepje van zeven sturen we cadeautjes naar de jarige jop toe. Ik heb nu twee pakketjes weg gestuurd. één naar Carolien, maar daar ben ik vergeten een foto van te maken.. Maar kijk maar op haar blog, ze heeft er zelf foto's op gezet! De tweede stuurde ik naar Josette Zij is vandaag jarig! Gefeliciteerd! Van het pakje dat ik haar stuurde heb ik wel een foto gemaakt. 



Ik maakte een cadeauzakje voor haar met kaarsjes, twee ouderwetse knijpers, een bestempeld hartje en ik deed er nog wat lintjes en een sleutelhanger bij. Van dat cadeauzakje gaan er nog wel meer komen!! Ook leuk met bonbonnetjes erin (maar die had ik niet in huis, sorry jooz! :) )

Verder maakte ik ook nog een notitieboek-hoesje. Ik vond de tuturiol die ik gevonden had niet zo handig, dus ik heb zelf wat bedacht.Ik maakte er een vakje in voor een pen. Aan de binnenkant loopt het lintje door, daar kan je met een paperclip papiertjes aan hangen. Daarnaast zit er aan de binnenkant ook nog een vakje in, waar precies een visitekaartje in past.

Dit stofje komt bij een stoffenwinkel in Zwolle vandaan. Ik kwam er bij toeval achter dat mijn home town ook een stoffenwinkel heeft! Vindt ik wel leuk, mijn portomonnee alleen niet..


Die leuke schaaltjes komen trouwens uit Griekenland, Rhodos. Ik kwam er achter dat deze ook gewoon in Nederland verkocht worden.. En nog goedkoper ook!!

Ik zag dat ik al 25 volgers heb! Wat leuk!! Gezellig dat jullie mee lezen. Bij dertig volgers houdt ik een give-away :) 

7 opmerkingen:

  1. Leuke blog heb je..ik kom via Josette op je blog terecht en ben inmiddels volger geworden...nr 28

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hee maaike das eff leuk een 1000 en 1 cadeauzakje kan je voor een heleboel dingen gebruiken egg gaaf

    enne ik zie dat je al 29 volgers hebt gaaf meid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief!! Het zakje is ontzettend schattig!! leuk voor een give-away ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi, gelukkig hebben we weer internet! Balen joh! Maar ook wel eens goed eigenlijk. Dan zie je pas hoeveel tijd je doorbrengt achter de pc ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh meer dan dertig volgers :D
    Echt mooie dingen dat jij maakt seg!
    En ik wil ook wel meedoen met zo'n verjaardagswap! :D lijkt mij gewoon super leuk! Ik ben zelf binnen een maandje jarig! :D Dus als er nog jarig zijn.. Bij deze wil ik gerust meedoen met een swap :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. DAnkzij je lieve schoonzusje word jou portemonnee nu dus leger en leger:S Sorry hoor. Maar je maakt supermooie dingetjes. Ben een beetje jaloers op je, dat je tijd maakt om dit soort dingen te frobelen. Ik moet dat ook veel meer doen. Heb tenslotte niet voor niks heel erg veel spulletjes waar ik wat moois mee kan maken. Kom je binnenkort knutselen aan het receptenboekje, moet er echt van komen vind ik

    BeantwoordenVerwijderen