dinsdag 17 april 2012

Lay-out 'Happy together'

Mijn allerleerste scrap lay-out is een feit! Afgelopen zaterdag hadden we een crop bij Marjan en ben ik begonnen met deze lay-out. Gisteren maakte ik hem af.  Op de foto staan mijn zus Wendy met haar vriend Michiel. Van deze foto word ik altijd een beetje vrolijk (ze kijken zo blij!), dus deze lay-out krijgt een mooi plekje in huis.



Ik gebruikte papier van Yours Truly, uit de lijn Echo Park. Mooi papier vind ik dat! Verder gebruikte ik de vlinder stansen van Joy, washi tape, koffiefilter bloemen, een taartrondje, spulletjes van SmashBook (o.a. de rode paperpad) en houten embellies.



Hier nog even een close-up.

8 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuke layout zeg, en dit is je 1e zeg je ?? dat mag je vaker doen hoor,
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is echt prachtig geworden! Ben ook helemaal fan van de kleuren die je gekozen hebt, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo hé, die is goed geslaagd voor een eerste LO! dat kun je vaker doen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is ontzettend mooi!! En ik kan me voorstellen dat je daar vrolijk van wordt!! Nu eentje van jullie? ;-)
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi geworden zeg! Knap gedaan voor je eerste! Dat belooft wat! Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hele leuke layout Maaike en we zien er vast nog wel meer.]
    Deze lo mag zeker wel een mooi plekje krijgen.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love this layout! Perfect! Well done!
    From Lisa McManus Lange in Victoria, BC Canada

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je eerste?! geweldig! Zo te zien heb je veel gevoel voor compositie. Leuk je te 'ontmoeten'.

    BeantwoordenVerwijderen