donderdag 20 oktober 2011

Sieradenbord

Nog zo'n opberg dilemma in huize Meppel waren mijn sieraden. Ik had alles in een bak (Ik was al eens op mijn oorbellenrek gaan staan, dus die deed het ook niet meer), maar dat is niet handig. Alles lag door elkaar, in de knup, onoverzichtelijk en rommelig. Vanaf dit moment laat ik mijn sieraden op dit bord:

Ik kwam op het idee door Pinterest (wat een verslaving is dat zeg) en daar heb ik mijn bord op gebaseerd. Voor mijn pinterest pagina klik HIER


In het midden, bovenin komt nog een haakje. Daar is het bord nog een beetje kaal. Ik heb het gemaakt van stijgerhout, beits, whitewash, beslag en knopjes. De bakjes zijn gewoon deurknopjes, maar ideaal voor oorbellen (zowel om ze in te leggen als aan te hangen). De kleur is heel anders geworden dan de bedoeling was, maar toch ben ik er blij mee. Het bord hangt in onze slaapkamer.

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee zo'n sieradenbord! Ga ik onthouden.

    Fijn Weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is leuk!! Erg hè, dat pinterest!! Ik kom er ook niet meer vandaan als ik er eenmaal achter zit! En ja, ik ben blij dat we er weer zijn, maar we hebben ook hele leuke momenten gehad, gelukkig ;-)

    BeantwoordenVerwijderen