zondag 22 augustus 2010

Slechte foto's

Scherpe foto's maken.. Het is en blijft lastig!! Op één of andere manier lijken ze op de computer scherp, maar als ik ze wil bewerken blijft dit treurige resultaat over.. ;-)  Misschien was het idee van vriendjelief om een fotografie cursus te gaan volgen toch niet zo'n heel slecht idee..  (oh laat het hem niet horen, ik was er stellig van overtuigd dat dat pure geldverspilling zou zijn en dat we het zelf wel zouden leren! :) 


Maar toch, dit weekend heel fanatiek geweest in het maken van sleutelhangers met linten. Vooral die met de paddestoeltjes vind ik erg lief. Ik wil nog proberen om de foto's met mijn eigen camera scherper te krijgen, maar voorlopig moeten we het hier maar even mee doen.

4 opmerkingen:

  1. hele leuke sleutelhangers maak je enne de fotos vallen wel mee hoor
    wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke sleutelhangers!
    Heb ik ook altijd al wel eens willen proberen maar ik weet niet goed hoe ik de lintjes bovenaan goed bij elkaar kan houden? Hoe doe jij dit?

    x Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De foto's zijn helemaal niet slecht hoor, op een computer zien ze er toch altijd al anders uit dan in het echt. Het zijn trouwens leuke sleutelhangers :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn leuk! De sleutelhangers dan, van fotografie heb ik geen verstand ;)

    BeantwoordenVerwijderen